Podatki o podjetju:

VIVANT, Matjaž Radovan s.p
Naslov: Glinška ulica 2B,
Kraj: 1000 Ljubljana
TRR: SI56 6100 0002 4838 749
Davčna številka: 78472555
Matična številka: 8750181000

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji »Božičnega drevesa« (v nadaljevanju božićno drevo) so sestavljeni v skladu:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošne uredbe o varstvu podatkov,
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1),
  • priporočila GZS ter mednarodne kodekse e-poslovanja.

S spletno trgovino upravlja PODJETJE (v nadaljevanju »upravitelj«), ki je hkrati tudi prodajalec.
Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnikov in poslovne odnose med prodajalcem in kupcem (v nadaljevanju tudi smiselna uporaba termina »uporabnik«).
Za izvedbo nakupa v spletni trgovini uporabnik potrebuje enolično uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je naslov elektronske pošte, s katerim bo le-ta posloval s spletno trgovino. Uporabniško ime in geslo uporabnika opredeljujeta kot kupca in ga povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.


Za izvedbo nakupa ni nujno potrebna registracija.

Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa ter druge pravice, na primer obveščanje o novostih in drugih objavah, na primer nasveti ipd.

Uporabnik z registracijo ali z vsakokratno potrditvijo sprejema splošne pogoje poslovanja in druge najpogosteje s posameznim izdelkom povezane posebne pogoje ter vse spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Uporabniki spletne trgovine so lahko fizične ali pravne osebe. Spletna trgovina in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji. Spletna trgovina in pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti uredita s pogodbo, kjer opredelita splošne in posebne pogoje sodelovanja. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastniško vlogo, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Upravitelj se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil informacije o:

  1. identiteti prodajalca – ime družbe, sedež, registrsko oziroma matično številko,
  2. kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
  3. bistvenih značilnostih blaga in storitev vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  4. dostopnosti blaga ali storitev v spletni trgovini, ki naj bi bili dostopni v razumljivem roku; o dobavljivosti in roku dobave je uporabnik vsakokrat obveščen po elektronski pošti,
  5. pogojih dostave izdelkov ali izvedbe storitve in sicer najmanj o možnih načinih, krajih in rokih dostave,
  6. vseh cenah ki so jasno in nedvoumno določene s prikazom strukture cene – neto cena izdelka ali storitve, davek na dodano vrednost in stroški dostave,
  7. načinih plačila,
  8. veljavnosti ponudbe,
  9. rokih, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter morebitnih stroških vračila blaga,
  10. postopkih reklamacij in pritožb.

3. UPORABNIK

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.
Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Ob registraciji mora uporabnik vnesti naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • država bivanja,
  • naslov elektronske pošte,
  • uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte,
  • geslo v skriti obliki,
  • telefonska številka.

Upravitelj ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese ob registraciji.

Prijavo in registracijo lahko uporabniki izvedejo tudi preko profilov družbenega omrežja Facebook in računa Google. Ob registraciji se bodo iz profila Facebook ali računa Google samodejno prenesli podatki o e-pošti, imenu in priimku ter naslovu URL do javnega profila uporabnika. V primeru, da ste na strani že registrirani z e-pošto, ki je enaka tisti v profilu Facebook ali računu Google, boste ob prijavi samodejno povezani v že obstoječ račun.

Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. Ob registraciji se lahko uporabnik odloči za prejemanje obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih nagradnih igrah. Upravitelj spletne trgovine zagotavlja skladnost prejemanja obvestil z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, in pristankom uporabnika za prejemanje informativnih obvestil.

4. MOŽNOST NAKUPOVANJA ZA FIZIČNE OSEBE

Možnost nakupa za fizične osebe je možen na dva načina:

  • z registracijo uporabnika,
  • vsakokratnim nakupom brez registracije.

S klikom »Dodaj v košarico« uporabnik zagotavlja:

  • da je starejši od 18 let,
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.

5. MOŽNOST NAKUPOVANJA ZA PRAVNE OSEBE

Nakupovanje v spletni trgovini za pravne osebe prodajalec in kupec dogovorita s pogodbo, kjer opredelita posebne pogoje poslovanja, kot na primer:

  • način plačila – z gotovino ob prevzemu (veljajo zakonske omejitve gotovinskega plačevanja), nakazilom na račun prodajalca po ponudbi oziroma predračunu, odloženo plačilo za pravne osebe z ustrezno boniteto;
  • odstop od pogodbe in
  • vračilo izdelkov.

6. IZDELKI IN CENE

6.1 Nakupovanje

Nakupovanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni trgovini. Za vsak izdelek, ki je ponujen v spletni trgovini, je navedena zaloga. Navkljub rednemu posodabljanju stanja zalog, upravitelj ne izključuje možnosti napak. Zato uporabnik po oddaji naročila dobi na eNaslov potrditev naročila in ostale potrebne informacije za izvedbo nakupa.

6.2 Cene

Cene v spletni trgovini so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v okviru ponujenih možnosti plačila.Posebne cene v spletni trgovini so označene. Te cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravitelja.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen pri izdelkih, kjer je to posebej ali drugače navedeno.

Cene izdelkov in storitev v spletni trgovini se spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi akcijskih in promocijskih cen. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil alternativno rešitev.
Zaradi velikega obsega in hitro spreminjajočih se izdelkov si pridružujemo pravico do napake v količinah pakiranja izdelkov. V tem primeru, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil alternativno rešitev. Izdelki so živa naravna drevesa, ki se smatrajo kot hitro pokvarljiva. Drevesa so naravna in narava spreminja oblike, zato bojo končni izdelki odstopali od tistih na sliki. Kupec se z nakupom zavezuje za prevzem in obdržanje blaga, saj je drevo odrezano samo za tega kupca in ga ni možno ponovno posaditi.

Drevesa niso popolnoma simetrična saj so naravna, kar kupec sprejema ob nakupu s strinjanjem pri splošnih pogojih.

6.3 Strošek dostave

Stroški prve dostave se prištejejo artiklu in niso vključeni v ceno izdelkov. Ob ponovnem pošiljanju se cenik poštnine. obračunava glede na maso oziroma velikos pošiljke:

  • od 2,00 kg – 5,00 kg = 5 EUR
  • za drevesa do 160 cm = 15 EUR
  • za drevesa od 160 – 200 cm = 25 EUR
  • za drevesa od 200 – 230 cm = 35 EUR


Upravitelj si zaradi lastnosti nekaterih izdelkov pridržuje pravico, da jih ne pošilja po pošti. Takšni izdelki so posebej označeni in je njihov prevzem možen samo na prevzemnem mestu.

7. SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in – kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo, s tem ko kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravitelja in kupcu – registriranemu uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (MOJ RAČUN).

V kolikor se izvedeno naročilo iz strani kupca ne poravna v roku 7 delovnih dni (bančno nakazilo) se naročilo s stani prodajalca avtomatsko prekliče.

8. NAČINI PLAČILA

Upravitelj omogoča naslednje načine plačila s/z:

  • gotovino ob osebnem prevzemu,
  • bančnimi karticami MasterCard, Visa/Visa Electron,
  • PayPal,
  • nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine po ponudbi oziroma predračunu,
  • plačilom po povzetju.

V primeru plačila po povzetju kupec plača stroške takšnega pošiljanja, ki so prikazani vedno, ko se odloči za to možnost.

Upravitelj uporabniku – kupcu izda račun na trajnem mediju.
V primeru plačila z debetnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma v dogovoru z upraviteljem spletne trgovine.

9. PIŠKOTKI

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebine na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini s piškotki je prijetnejše, hitrejše in učinkovitejše.

Vsak obiskovalec ob začetku obiska prejme piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi druge piškotke, kot so:

  • identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje obiskovalca ob naslednjem obisku,
  • ocene artiklov za identifikacijo že ocenjenih izdelkov ter
  • piškotke za spletno analitiko – Google Analytics.

Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

10. GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira upravitelja, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Drevesa so naravna in narava spreminja oblike, zato bojo končni izdelki odstopali od tistih na sliki. Kupec se z nakupom zavezuje za prevzem in obdržanje blaga, saj je drevo odrezano samo za tega kupca in ga ni možno ponovno posaditi.

11. POSTOPEK NAKUPA

11.1 Sprejem naročila

Uporabnik izbira izdelke in jih nalaga v košarico. Ko izbere vse izdelke, lahko pred oddajo naročila pregleda košarico in spremeni količine izdelkov ali posamezen izdelek iz košarice odstrani. Izbere način plačila, naslov za dostavo in naročilo odda. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravitelja. Status takšnega naročila je »naročilo sprejeto« oziroma »prednaročilo« in upravitelja ne zavezuje k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler takšnega naročila ne potrdi.

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh (2) ur od potrditve sprejema naročila.

11.2 Potrditev naročila

Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Upravitelj naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Upravitelj lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Za blago, ki ga upravitelj nima na zalogi, je vezan izključno na dobavo s strani dobaviteljev in na čas, v katerem lahko posamezen dobavitelj dostavi izdelek do upravitelja. Po elektronski pošti upravitelj kupca obvešča o dobavi izdelkov. Če je rok dobave predolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči upravitelju. Ta bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitno kupnino, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je tako nepreklicno sklenjena. Za naročila, ki odstopajo od povprečnih naročil pri upravitelju ali ta domneva, da gre za sum zlorabe, si upravitelj pridržuje pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo in po potrebi zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih načinov plačil ali naročilo zavrniti.Upravitelj ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga upravitelj nima na zalogi v lastnem skladišču.

11.3 Dostava in prevzem naročenih izdelkov

Upravitelj se zavezuje, da bo vsako naročilo obdelano v roku 2 dni oziroma po izvedenem plačilu. V primeru, da zaradi kateregakoli razloga to ni možno, upravitelj o tem obvesti kupca.

Upravitelj blago pripravi, odpošlje na s strani uporabnika izbrani naslov za dostavo in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Ravno tako pouči kupca o postopkih v zvezi z vračilom izdelkov, zamudo pri dostavi in pritožbami.

Upravitelj izdelke pošilja v tednu v katerem ste si izbrali dostavo. Dostavljeno blago lahko zamudi vaš izbrani rok, saj za dostavo skrbi zunanji partner. V primeru nepravega časa dostave to urejate s pogodbenim partnerjem, ki je Pošta Slovenije.  

11.4 Status naročila

Registrirani uporabniki lahko v spletni trgovini spremljajo status naročila. Statusi naročila so naslednji:

  • naročilo oddano,
  • naročilo sprejeto,
  • naročilo potrjeno/zavrnjeno/(delno) stornirano,
  • izdelki v dostavi,
  • naročilo končano.

Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času upravitelja po vrstnem redu oddanih naročil oziroma po planiranih časovnih terminih za prevzem blaga.

12. PREVZEMNA MESTA

Upravitelj omogoča osebni prevzem naročenega blaga na prevzemnih mestih:

  • Loges d.o.o., Celovška cesta 492, Hala 18, 1210 Ljubljana

Uporabnik ob naročilu označi prevzemno mesto, v kolikor ni izbral dostave z dostavno službo. Blago lahko uporabni prevzame šele po prejetem sporočilu, da je blago pripravljeno na prevzem.

Osebni prevzem je možen v Loges d.o.o,, v okviru delovnega časa podjetja Loges d.o.o., od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 ure.

V primeru osebnega prevzema ni stroškov povezanih z dostavo izdelkov.

13. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec ima pravico, da blago vrne v 14 dneh od datuma prejema blaga. Pred tem je kupec dolžan upravitelja portala obvestiti o odstopu od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za odstop od pogodbe se štejeta dan in ura prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Za datum vračila blaga šteje dan, ko je bilo blago poslano upravitelju. 

13.1 Odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov upravitelja info@bozicnadrevesa.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti (stroški kupca) na naslov prevzemnega mesta upravitelja: Cesta dveh cesarjev 309, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na prevzemno mesto.

Kupec mora izdelek vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv sam kupec. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od nakupa.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec ravno tako ne more vrniti blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov ali je zapečateno in je kupec po dostavi odprl pečat.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

13.2 Strošek odstopa od pogodbe

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelka, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste pošiljke.

Vračilo prejetih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od dneva prejema vrnjenega blaga. Zaradi zagotavljanja sledljivosti, točnosti in pravočasnosti vračila se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Drevesa so naravna in narava spreminja oblike, zato bojo končni izdelki odstopali od tistih na sliki. Kupec se z nakupom zavezuje za prevzem in obdržanje blaga, saj je drevo odrezano samo za tega kupca in ga ni možno ponovno posaditi.

POMEMBNO: možnost vračila ne velja za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja, kamo spadajo tudi rezana božična drevesca.

V kolikor je kupec naročil napačni izdelek in ga želi zamenjati, krije stroške poštnine (novega oz. zamenjanega izdelka) sam!

14. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN VARNOST

Upravitelj se zavezuje, da bo zbrane podatke uporabnikov obdeloval izključno za namene poslovanja spletne trgovine in jih ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primerih, ko obstajajo za takšno ravnanje zakonske podlage, na primer ob sumu spletne goljufije. Vsak registrirani uporabnik z registracijo dovoli hrambo in obdelavo osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila ter z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Če je ob registraciji uporabnik podal izrecno dovoljenje za obdelavo podatkov za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad, se ti podatki lahko uporabijo tudi za te namene.

14.1 Hranjenje podatkov

Upravitelj za določen čas 2 let hrani IP naslove vseh uporabnikov spletne trgovine, pri registriranih uporabnikih pa še vse obvezne podatke in izbirne podatke, ki so jih le-ti vnesli ob registraciji. Dodatno upravitelj hrani še:

  • naslove za dostavo,
  • državo prebivališča,
  • čas in datum registracije in
  • arhiv komunikacije med upraviteljem in uporabnikom.

Dostavni službi posredujemo samo za dostavo nujno potrebne podatke, in sicer:

  • ime in priimek uporabnika,
  • naslov za dostavo in
  • kontaktno telefonsko številko.
14.2 Varovanje podatkov

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali pametne naprave.

Upravitelj lahko podatke v anonimizirani in agregirani obliki uporabi za namene statističnih analiz in optimizacijo spletne trgovine.
Upravitelj spletne trgovine ima vzpostavljen sistem varovanja informacij, ki vključuje tehnične, postopkovne in organizacijske ukrepe.

15. NEPOSREDNA KOMUNIKACIJA

Če želi uporabnik neposredno komunicirati z upraviteljem spletne trgovine, lahko pokliče na telefonsko številko +386 40 697 967. Za pomoč in dodatne informacije je uporabniku na voljo tudi e-naslov info@bpzicnadrevesa.si
Upravitelj bo z uporabnikom stopil v stik preko elektronske pošte v obliki informativnih elektronskih sporočil, če je za to uporabnik podal privolitev. Takšna sporočila bodo vsebovala:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot informativna sporočila in njihova vsebina ne bo spodbujanje k nakupu,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • možnost odjave od prejemanja tovrstnih sporočil.

Odjavo uporabnika od prejemanja oglasnih sporočil bo upravitelj trajno upošteval.

16. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA UPORABNIKOV

Ocene, mnenja in priporočila uporabnikov (v nadaljevanju mnenja) ter recenzije izdelkov so ena izmed pomembnih vsebin spletne trgovine, ki so namenjeni boljšemu informiranju skupnosti uporabnikov. Upravitelj omogoča objavljanje mnenj samo registriranim uporabnikom spletne trgovine.

Z oddajo mnenja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in upravitelju dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih.
Upravitelj si pridržuje diskrecijsko pravico pregledovanja in objavljanja mnenj. Upravitelj ne dovoljuje objave mnenj, ki so kakorkoli žaljiva ali drugače neprimerna, in ne predstavljajo informacij o izdelkih ali storitvah spletne trgovine, ki bi bile koristne za uporabnike.

17. VARSTVO OTROK

Upravitelj na podlagi prijave uporabnika v spletno trgovine predpostavlja da uporabnik s prijavo sprejema splošne pogoje poslovanja, med katerimi sta zahtevani polnoletnost uporabnika in opravilna sposobnost. Upravitelj ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Upravitelj ne dovoljuje prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so neprimerni ali škodljivi za otroke.

18. OMEJITVE ODGOVORNOSTI

Upravitelj se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov v spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloge, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe posodobiti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo upravitelj uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Upravitelj ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo uporabniki. Upravitelj lahko odstrani tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Upravitelj ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz zapisanih mnenj.
Upravitelj ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Očitna napaka je po Obligacijskem zakoniku opredeljena kot bistveno odstopanje lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih upravitelj v primeru vedenja ne bi potrdil oziroma sklenil kupoprodajne pogodbe. V to so vključene tudi očitne napake v ceni.
Upravitelj si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje poslovanja. Spremembe splošnih pogojev poslovanja veljajo z dnem objave v spletni trgovini.

19. PRITOŽBE IN SPORI

Upravitelj spoštuje pravice potrošnikov in posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Upravitelj spletne trgovine po najboljših močeh skrbi za zadovoljstvo uporabnikov, a se ne more popolnoma izogniti njihovemu nezadovoljstvu, ki se najpogosteje pokaže v obliki pritožbe ali reklamacije. 

V teh primerih uporabnik posreduje pritožbo telefonsko na številko 040/697-967 ali na elektronski naslov info@bozicnadrevesa.si.

Vse spore si bo upravitelj prizadeval reševati sporazumno brez izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.